Seznam použitých zdrojů

Seznam použitých zdrojů

Primární zdroje:

  • Kentenich, J., Schönstatt – Die Gründungsurkunden, Vallendar – Schönstatt, 1979, 4. Aufl., 88 s. ISBN 3 920849 13 2.
  • Kentenich, J., Dass neue Menschen werden. Eine pädagogische Religionspsychologie, Vallendar – Schönstatt: Schönstatt – Verlag, 1971, 264 s. ISBN 3 920849 08 X.
  • Kentenich, J., Das Lebensgeheimnis Schönstatts, 1. Teil, Vallendar – Schönstatt : Patris Verlag, 1972, 242 s., ISBN 3876200261.
  • Kentenich, J., Texte zum Verständnis Schönstatts, Herausgegeben von Pater Günther M. Boll, Vallendar – Schönstatt: Patris Verlag, 1971 ISBN 3876200385.
  • Kentenich, J., Grundriß einer neuzeitlichen Pädagogik für den katholischen Erzieher, Vallendar – Schönstatt: Schönstatt – Verlag, 1978, 290 s. ISBN 3 920849 06 X.
  • Kentenich, J., Für eine Welt von Morgen, Vallendar – Schönstatt: Schönstatt – Verlag, 1990, 127 s. ISBN 3 920849 12 X.
  • Kentenich, J., Philosophie der Erziehung. Prinzipien zur Formung eines neuen Menschen und Gemeinschaftstyps. Bearbeitet von Herta Schlosser, Vallendar – Schönstatt: Patris Verlag, 1991, ISBN 3 920849 55 8.
  • Kentenich, J., What is my philosophy of education? In KENTENICH, J. Philosophie der Erziehung. Prinzipien zur Formung eines neuen Menschen und Gemeinschaftstyps. Bearbeitet von Herta Schlosser, Vallendar 1991, ISBN 3 920849 55 8, s. 39-89.
  • Kentenich, J., Ethos und Ideal in der Erziehung. Wege zur Persönlichkeitsbildung, Vallendar – Schönstatt: Schönstatt – Verlag, 1992, 379 s. ISBN 3 920849 16 X.
  • Kentenich, J., Das katholische Menschenbild, Vallendar – Schönstatt : Schönstatt – Verlag, 1997, 176 s. ISBN 978 – 3 – 920849 – 84 – 3.
  • Kentenich, J., Allgemeine Prinzipienlehre der Apostolischen Bewegung von Schönstatt. Bearbeitet von Herta Schlosser, Vallendar – Schönstatt: Patris Verlag, 1999, 220 s. ISBN 3 – 920849 – 92 – 2.
  • Kentenich, J., Oktoberwoche 1951. Vorträge. Bearbeitet von Heinrich M. Hug, Berg Sion, Vallendar – Schönstatt: Schönstatt – Verlag, 2001, 388 s. ISBN neuvedeno.
  • Sekundární zdroje:
  • Acta philosophica Tyrnaviensia, 9, Za personalistickú kultúru, Zborník príspevkov, Trnava: Filozofická fakulta Trnavskej univerzity v Trnave, 2004, 231 s. ISBN 80 89074 98 7.
  • Bible – Písmo svaté Starého a Nového Zákona Ekumenický překlad, Praha, 1979.
  • Duden, Das Herkunftswörterbuch, Die Ehtymologie der deutschen Sprache, Band 7, Mannheim: Dudenverlag, 1989, 839 s. ISBN: 3 411 20907 0.
  • Christefideles laici – Posynodní apoštolský list Jana Pavla II. – O povolání a poslání laiků
  • v církvi a ve světě z 30. prosince 1988, Praha: Zvon, 1990, s. 126 ISBN 80 7113 024 9.
  • Kleines Konzilkompendium. Sämtliche Texte des Zweiten Vatikanums, RAHNER a kol., Freiburg im Breisgau: Verlag Herder KG, 1966, 775 s. ISBN 3 451 01770 9.
  • Křesťanská mravní výchova mládeže, Pracovní texty pro vzdělávání laiků 5/1992, Olomouc: Matice cyrilometodějská.
  • Studia theologica 9 – Teologický časopis, Olomouc: Univerzita Palackého, ročník IX, č. 4, 2007.
  • Adler, A., Wozu leben wir. Mit einer Einführung von Prof. Dr. Dr. Wolfgang Metzger, Frankfurt am Main: Fischer Taschenbuch Verlag, 2006, 240 s. ISBN 978 3 596 26708.
  • Augustyn, J., V jeho ranách, Kostelní Vydří: Karmelitánské nakladatelství, 2000, 217 s. ISBN 80 7192 432 6.
  • Bartholomäus W., Einführung in die Religionspädagogik, München: Kösel Verlag, 1983, 245 s. ISBN 3 534 09055 1.
  • Bleyle, M., Erziehung aus dem Geiste Schönstatts, Vallendar – Schönstatt: Schönstatt – Verlag, 1970, 226 s. ISBN 3 920849 03 6.
  • Bleyle, M., Erziehung in Lehre und Leben Schönstatt, Band I, II, Als Manuskript herausgegeben für die Verbände und der Bunde des Schönstattwerkes, 1959, 226 s. ISBN 3 920849 03 6.
  • Bodei, R., Leidenschaften In SANDKÜHLER, H. J. (vyd.) Enzyklopädie Philosophie, 1. Band, Hamburg: Felix Meiner Verlag, 1999, s. 774–780, ISBN 3 7873 1452 0.
  • Bořkovec, D, Anforderungen der Ideal – und Vertrauenspädagogik an Grundhaltungen des Pädagogen, Wissenschaftliche Arbeit. Vallendar: Philosophisch – Theologische Hochschule, 2006. Vedoucí práce Prof. Dr. Joachim Schmiedl.
  • Böhm, W., Geschichte der Pädagogik. Von Platon bis zur Gegenwart, München: Verlag C. H. Beck, 2004, 128 s. ISBN 3 406 50853 7.
  • Böhm, W., Hillebrand, K., Engagiert aus dem Glauben, Beiträge zu Theologie, Pädagogik und Politik, Würzburg:Echter Verlag, 2007, 460 s. ISBN 978 3 429 02925 8.
  • Böhm, W., Entwürfe zu einer Pädagogik der Person. Gesammelte Aufsätze, Bad Heilbronn: Verlag Julius Klinkhardt, 1997, 238 s. ISBN 3 7815 0878 1.
  • Böhm, W., Theorie und Praxis. Eine Einführing in das pädagogische Grundproblem, Würzburg: Verlag Königshausen, Neumann, 1995, 175 s. ISBN 3 8260 1130 9.
  • Böhm, W., Was heisst christlich erziehen. Fragen, Anstösse, Orientierungen, Würzburg: Echter Verlag, 1992, 142 s. ISBN 3 429 01426 3.
  • Buber, M., Názory, Praha: Nakladatelství Franze Kafky, 1996, 77 s. ISBN 80 85844 25 7.
  • Buber, M., Reden über Erziehung, Gerlingen: Verlag Lambert Schneider, 1995, 93 s. ISBN 3 7953 0017 7.
  • Büttner, G., Scheunpflug, A., Elsenbast, V., Zwischen Erziehung und Religion. Religionspädagogische Perspektiven nach Niklas Luhmann, Berlin: Schriften aus Comenius – Institut, 2007, 242 s. ISBN 978 3 8258 0739 9.
  • Chasseguet – Smirgel, J., Das Ichideal. Psychoanalytischer Essay über die „Krankheit der Idealität, Frankfurt am Main : Suhrkamp Verlag, 1981, 280 s.ISBN 3 518 07578 0.
  • Chesterton, G. K., Moudrost a vtip G. K.Chestertona, Kostelní Vyxdří: Karmelitánské nakladatelství, 127 s. ISBN 8071952117.
  • Cremerius, J., Die Rezeption der Psychoanalyse in der Sociologie, Psychologie und Theologie im deutschsprachigen Raum bis 1940, Frankfurt am Main: Suhrkamp Taschnbuch Wissenschaft 296, 1981, 340 s., ISBN 3 518 07896 8.
  • Czarkowski, H., Psychologie als Organismuslehre. Joseph Kentenich und die moderne Psychologie unter besonderer Berücksichtigung der Tiefenpsychologie, Schönstatt – Studien, Band 1, Vallendar – Schönstatt: Patris Verlag, 1973, 280 s. ISBN 3 87620 034 2.
  • Dietrich, T. (Vyd.), Über Pädagogik von Immanuel Kant, Bad Heilbronn: Verlag Julius Klinkhardt, 1960, s. 56 ISBN neuvedeno.
  • Flitner, W., Europäische Gesittung. Ersprung und Aufbau abendländischer Lebensformen, Zürich, 1961, 568 s., ISBN neuvedeno.
  • Frankl, W. E., Der Mensch vor der Frage nach dem Sinn, München: Piper und Co. Verlag, 1979, 311 s. ISBN 3 492 02492 0.
  • Fromm, E., Haben oder Sein. Die seelischen Grundlagen einer neuen Gesellschaft, München: Deutscher Taschenverlag, 1979, 216 s. ISBN 3 423 01490 3.
  • Frömbgen, M. E., Neuer Mensch in neuer Gemeinschaft. Zur Geschichte und Systematik der pädagogischen Konzeption Schönstatts, Vallendar –Schönstatt : Patris Verlag, 1973, 342 s. ISBN 3 920849 20 1.
  • Grom, B., Religionspädagogische Psychologie des Kleinkind-, Schul- und Jugendalters, Düsseldorf : Patmos Verlag, 2000, 310 s. ISBN 3 491 78486 7.
  • Guardini, R., Briefe über Selbstbildung, Mainz: Matthias – Grünewald – Verlag, 1968, 184 s. ISBN neuvedeno.
  • Halík, T., Co je bez chvění, není pevné: Labyrintem světa s vírou a pochybností, Praha: Nakladatelství Lidové noviny, 2002, 379 s. ISBN 80 7106 628 1.
  • Heer, F., Evropské duchovní dějiny, Praha: Vyšehrad, 2000, 768 s. ISBN 80 7021 333 7.
  • Helming, H., Montessori – Pädagogik. Ein moderner Bildungsweg in konkreter Darstellung, Freiburg: Herder, 1989, 190 s. ISBN 3 451 21686 8.
  • Hemmerle, K., Každý má, co dá. Povzbuzení k obětavosti, In RAHNER, K., WELTE, B. Novou odvahu k ctnosti, Praha: Vyšehrad, 1998, 147 s. ISBN 80 7021 173 3.
  • Hoffmann, S. , Werde, was du bist! Diplomarbeit, Eichstätt – Ingolstadt: Katholischen Universität, Fakultät für Religionspädagogik und Kirchliche Bildungsarbeit, 2006. Vedoucí práce: Dr. Phil., M. A. Beate Klepper.
  • Hug, H., Unser gröβter Schatz. Erziehungslehre nach Josef Kentenich, Vallendar – Schönstatt, Patris Verlag, 2009, ISBN 978-3-87620-328-7.
  • Hug, H., Was soll aus diesem Kinde werden, Grundkurs Erziehung 1, Arbeitsmaterial zur gleichnamigen Veranstaltung einer Einführung in die Erziehungslehre Pater Joseph Kentenichs, Vallendar – Schönstatt, Berg Sion, 1991, nevydáno.
  • Jacobi, J., Der Weg zur Individuation, Walter Verlag, Olten 1971, 160 s. ISBN 3530396052.
  • Janke, W., Filosofie existence, Praha: Mladá fronta, 1995, 247 s. ISBN 80 204 0510 0.
  • Johnson, P., Dějiny křesťanství, Brno: Centrum pro studium demokracie a kultury, Barrison& Principal, 1999, 541 s. ISBN 80 85959 41 0 (CDK).
  • Jung, C. G., Die Beziehungen zwischen dem Ich und dem Unbewußten, Zürich: Rascher, 1933, 134 s. ISBN 978-3-423-35170-6.
  • Kant, I., Kritik der praktischen Vernunft, Werke in sechs Bänden, hrsg. v. Wilhelm Weischedel, Bd. IV., Darmstadt, 1956, ISBN neuvedeno.
  • Kant, I., Základy metafyziky mravů, Praha: Svoboda, 1976, 136 s., ISBN 80 7178 548 2.
  • Kaplánek, M., Místo teologicky vzdělaných křesťanů – laiků v pastoraci, s. 41 – 50 In Studia theologica 9 – Teologický časopis, Olomouc: Univerzita Palackého, ročník IX, č. 4, 2007.
  • Kaplánek, M., Pastorace mládeže, Praha: Salesiánská provincie, 1999, ISBN neuvedeno.
  • Kastner, F., Unter dem Schutze Mariens, Untersuchungen und Dokumente aus der Frühzeit Schönstatts 1912 – 1914. Limburg: Lahn – Verlag 1952, 280 s. ISBN neuvedeno.
  • Keller, J., Dějiny klasické sociologie, Praha: Sociologické nakladatelství, 2004. 529 s. Studijní texty. ISBN 80 86429 34 2.
  • Kierkegaard, S., Bázeň a chvění, Nemoc k smrti, Praha: Svoboda, 1993, 250 s. ISBN 80 205 0360 9.
  • Kierkegaard, S. Kierkegaard, S., Nácvik křesťanství, Suďte sami, Brno: Centrum pro studium demokracie a kultury, 2002, 279 s. ISBN 80 7325 004 7. Opakování, Praha: Vyšehrad, 2006, 165 s. ISBN 80 7021 833 9.
  • King, H. (Vyd.), Joseph Kentenich – ein Durchblick in Texten, 5. Band, Vallendar – Schönstatt: Patris Verlag, 2005, 662 s. ISBN 3 87620 275 2.
  • Kraus, W., Die Spuren des Paradieses. Über Ideale, Wien/ Hamburg: Paul Zsolnay Verlag, 1985, 209 s. ISBN 3 552 03726 8.
  • Křivohlavý, J., Sdílení naděje, Praha: Návrat domů, 184 s. ISBN 80 85495 64 3.
  • Kuld, L., Pädagogik ohne Religion? Beiträge zur Bestimmung und Abgrenzung der Domänen von Pädagogik, Ethik und Religion, Münster: Waxmann Verlag, 2005, 178 s. ISBN 978 3 8309 1527 0.
  • Kumor, B., Dlugoš, F., Církevné dejiny. Súčasné obdobie 1914 – 2000, Spišské Podhradie: Nadácia Kňazského seminára biskupa Jána Vojtaššáka, 2004, 757 s. ISBN 80 89170 09 9.
  • Letz, J., Na ceste k novému konceptu personalistickej metafyziky, 113 – 134, In Acta philosophica Tyrnaviensia, 9, Za personalistickú kultúru, Zborník príspevkov, Trnava: Filozofická fakulta Trnavskej univerzity v Trnave, 2004, ISBN 80 89074 98 7
  • Locher, P., Niehaus, J.Aj. (Vyd.), Kentenich Reader, Dem Vater begegnen,Band I, Schönstatt – Patres International, Vaterhaus, Eigenverlag, 2008, 256 s. ISBN neuvedeno.
  • Lužný, D., Náboženství a moderní společnost. Sociologické teorie modernizace a sekularizace, Brno: Masarykova univerzita, 1999, 183 s. ISBN 80 210 2224 8.
  • Machovec, M., Smysl lidské existence, Praha: Akropolis, 127 s. ISBN 80 7304 069 7.
  • Maraun, F., Christentum und Psychoanalyse, Dokument Nr. 14, s. 285 – 288 In CREMERIUS, J. Die Rezeption der Psychoanalyse in der Sociologie, Psychologie und Theologie im deutschsprachigen Raum bis 1940, Frankfurt am Main: Suhrkamp Taschnbuch Wissenschaft 296, 1981, 340 s., ISBN 3 518 07896 8.
  • Martin, N., Jenseits von Individualismus oder Kollektivismus. Überlegungen zur Einheit von Theorie und Praxisim Werk Pater Kentenichs, s. 59 – 66 In MONNERJAHN, E. Inmitten der Kirche. Pater Josef Kentenich zum Gedenken, Münster/Westf : Verlag Orbis Wort und Bild, , Sonderdruck Regnum I/1969, 68 s.
  • März, F., Klassiker christlicher Erziehung, München: Kysel – Verlag, 1988, 552 s. ISBN 3 466 36314 4.
  • Maslow, A., Psychologie des Seins, Frankfurt am Main: Fischer – Taschenbuch – Verlag, 1985, 243 s. ISBN 3596421950.
  • Matějček, Z., Mravní výchova, s. 12 – 19 In Křesťanská mravní výchova mládeže, Pracovní texty pro vzdělávání laiků 5/1992, Olomouc: Matice cyrilometodějská, ISBN neuvedeno.
  • Mc Leod, H., Náboženství a lidé západní Evropy (1789 – 1989), Brno: Centrum pro studium demokracie a kultury, 2007, 215 s. ISBN 978 80 7325 124 6.
  • Menningen, P.A., Die Erziehungslehre Schönstatts dargestellt am Lebenbilde Josef Englings, Limburg: Lahn – Verlag: 1936, 207 s. ISBN neuvedeno.
  • Menningen, P.A., So sehe ich Schönstatt, Vallendar – Schönstatt : Patris Verlag, 1980, 141 s. ISBN neuvedeno.
  • Monnerjahn, E., Inmitten der Kirche. Pater Josef Kentenich zum Gedenken, Münster/Westf : Verlag Orbis Wort und Bild, Sonderdruck Regnum I/1969, 68 s.
  • Monnerjahn, E., Pater Josef Kentenich – Ein Leben für die Kirche, Vallendar – Schönstatt : Patris Verlag, 1990, 383 s. ISBN 3 87620 146 2.
  • Mühs, W., Hlasy ticha, Praha: Portál, 2007, 128 s. ISBN 978 80 7367 225 6.
  • Muchová, L., Úvod do náboženské pedagogiky, Olomouc: Matice cyrilometodějská, 1994, 245 s. ISBN neuvedeno.
  • Muchová, L., Vyslovit nevyslovitelné, Centrum pro studium demokracie a kultury, 2006, 243 s. ISBN 80 7325 075 6.
  • Nailis, M. A., Werktagsheiligkeit. Ein Beitrag zur religiösen Formung des Alltags, Limburg 1937, Vallendar – Schönstatt 1964, 282 s. ISBN 3 920849 256.
  • Nietzsche, F., Tak pravil Zarathustra, Olomouc: Votobia, 1995, 367 s. ISBN 80 85885 79 4.
  • Nei, I. , Erzieher der Altera Maria In MONNERJAHN, E. Inmitten der Kirche Pater Josef Kentenich zum Gedenken, Münster/Westf : Verlag Orbis Wort und Bild, , Sonderdruck Regnum I/1969, 68 s.
  • Niehaus, J. , 200 otázek o Schönstattu, Brno: Vydavatelství Sypták, 2004,167 s.
  • Ortega Y Gasset, J., Vzpoura davů, Praha: Naše vojsko, 1993, 158 s. ISBN 80 206 0072 8.
  • Palouš, R., Čas výchovy, Praha: Státní pedagogické nakladatelství, 1991, 237 s. ISBN 80 04 25415 2.
  • Palouš, R., K filosofii výchovy – Východiska fundamentální agogiky, Praha: Státní pedagogické nakladatelství, 1991, 119 s. ISBN 80 04 25390 3.
  • Palouš, R., Patočka, J., Osobnost a komunikace. Příspěvky k filosofii výchovy, Praha, 1990, ISBN neuvedeno.
  • Patočka, J., Péče o duši, Sebrané spisy, Svazek 1, Stati z let 1929 – 1952, Praha: Oikoymenh, 1996, 505 s. ISBN 80 86005 24 0.
  • Pelikán, J., Výchova pro život, Praha: ISV nakladatelství, 1997, 108 s. ISBN 80 85866 23 4.
  • Penners, L., Eine Pädagogik des Katholischen, Vallendar – Schönstatt : Patris Verlag, 1983, 453 s. ISBN 3 87620 089 X.
  • Pfister, O., Die Illusion einer Zukunft, Dokument Nr. 5, s. 271 – 272 In CREMERIUS, J. Die Rezeption der Psychoanalyse in der Soziologie, Psychologie und Theologie im deutschsprachigen Raum bis 1940, Frankfurt am Main: Suhrkamp Taschnbuch Wissenschaft 296, 1981, 340 s. ISBN 978 3 518 27896 3.
  • Pfister, O., Neutestamentliche Seelsorge und psychoanalytische Terapie, Dokument Nr. 6, s. 272 – 274 In CREMERIUS, J. Die Rezeption der Psychoanalyse in der Sociologie, Psychologie und Theologie im deutschsprachigen Raum bis 1940, Frankfurt am Main: Suhrkamp Taschnbuch Wissenschaft 296, 1981, 340 s., ISBN 3 518 07896 8.
  • Pöggeler, F., Die Pädagogik Friedrich Wilhelm Foersters. Eine systematische Darstellung, Freiburg: Verlag Herder, 1957, 327 s. ISBN neuvedeno.
  • Průcha, J., Moderní pedagogika, Praha: portál, 2002, 481 s. ISBN 80 7178 631 4.
  • Rahner, K., Welte, B., Novou odvahu k ctnosti, Praha: Vyšehrad, 1998, 147 s. ISBN 80 7021173 3.
  • Rogers, C., Rosenberg, R., Die Person als Mittelpunkt der Wirklichkeit, Stuttgart: Klett – Cotta, 1980, 226 s. ISBN 3 12 906910 0.
  • Roth, H., Pädagogische Anthropologie, Bildsamkeit und Bestimmung, Band 1, Hannover: Hermann Schroedel Verlag KG, 1971, 504 s. ISBN neuvedeno.
  • Sandkühler, H. J. (Vyd.), Enzyklopädie Philosophie, 1. Band, Hamburg: Felix Meiner Verlag, 1999, ISBN 3 7873 1452 O.
  • Secondin, B., Nová hnutí v církvi, Kostelní Vydří: Karmelitánské nakladatelství, 1999, 159 s. ISBN 80 7192 391 5.
  • Schelkopf, A., Elhardt, S., Aspekte der Psychoanalyse, Göttingen: Verlag für medizinische Psychologie im Verlag Vandenhoeck, Ruprecht, 1969, 214 s. ISBN 978 3 525 45301 8.
  • Schlickmann, D. , Die Idee von der wahren Freiheit. Eine Studie zur Pädagogik Pater Josef Kentenichs, Vallendar – Schönstatt: Schönstatt – Verlag, , 2007, 481 s. ISBN 3 920849 78 7.
  • Schlosser, H., Der neue Mensch. Die neue Gesellschaftsordnung mit Originaltexten von Pater Josef Kentenich im zweiten Teil, Vallendar – Schönstatt: Schönstatt –Verlag, 1971, 447 s. ISBN 3 920849 10 X.
  • Schmeing, K., Ideal und Gegenideal. Eine Untersuchung zur Polarität der jugendlichen Entwicklung, Leipzig: Verlag von Johann Ambrosius Barth, 1935, 138 s. ISBN neuvedeno.
  • Schmidt, H., Organische Aszesse. Ein zeitgemäßer, psychologische orientierter Weg zur religiösen Lebensgestaltung, Paderborn: Verlag Ferdinand Schöningh, 1938, 469 s. ISBN neuvedeno.
  • Schmidbauer, W., Alles oder Nichts. Über die Destruktivität von Idealen, Rowohlt, Reinbek, 1984, 384 s. ISBN 3499183935.
  • Schmidt, J., Freiheitspädagogik. Schulreform und Schulrevolution in Deutschland, W. Vontin, Hamburg, 1973, 153 s. ISBN 3499168170.
  • Schneider, F., Ausgewählte pädagogische Abhandlungen, Paderborn: Ferdinand Schöningh, 1963, ISBN neuvedeno.
  • Speck, J. (Vyd.), Geschichte der Pädagogik des 20. Jahrhunderts. Von der Jahrhundertwende bis zum Ausgang der geisteswissenschaftlichen Epoche, Band 2, Stuttgart: Verlag W. Kohlhammer, 1978, ISBN 3 17 004454 0.
  • Spranger, E., Lebensformen. Geistwissenschaftliche Psychologie und Ethik der Persönlichkeit, Tübingen: Max Niemeyer Verlag, 1950, 450 s. ISBN neuvedeno.
  • Spranger, E., Psychologie des Jugendalters, Heidelberg: Verlag Quelle, Meyer, 1949, s. 332.
  • Spranger, E., Texte für die Mittwochs – Gesellschaft 1935 – 44, Herausgegeben von Uwe Henning, Folker Schmidt, Beate Wallek, Hampp, München, 1988, ISBN 3 927474 2.
  • Steed, W., Diktatura a demokracie. Mein Kampf versus Světová revoluce, Krnov: Nakladatelství Vladimír Kořínek, 2004, 125 s. 80 903184 5 2.
  • Steiner, R., Výchova dítěte a metodika vyučování, Praha: Baltazar, 118 s. ISBN 80 900307 9 3.
  • Thomas Von Aquin, Suma theologica: Die menschlichen Leidenschaften, 10. Band, Heidelberg: Kerle, 1955, 672 s ISBN neuvedeno.
  • Thürnau, D., Ideal In SANDKÜHLER, H. J. (vyd.) Enzyklopädie Philosophie, 1. Band, Hamburg: Felix Meiner Verlag, 1999, ISBN 3 7873 1452 O, s. 575 – 579.
  • Tomášek, F., Pedagogika. Úvod do pedagogické praxe pro vychovatele a rodiče, Brno: Nakladatelství Tomáše Krupičky, 1992, 352 s. ISBN 80 901294 0 4.
  • Uriburu, E., Říkají mu otec: Život a působení P. Josefa Kentenicha, Praha: Vlastním nákladem, 1997, 180 s. ISBN neuvedeno.
  • Wolf, M., Ihre Herzen haben Feuer gefangen, Vallendar – Schönstatt: Institut der Schönstätter Marienschwestern für Mädchen- und Erwachsenenbildung e. V. 2008, 48 s. ISBN 978 3 00 026075 9.
  • Wust, P., Nejistota a odhodlání,Praha: Vyšehrad, 1970, 160 s. ISBN neuvedeno.
  • Ziebertz, H. J. (Aj.), Religionsdidaktik. Ein Leitfaden für Studium, Ausbildung und Beruf, München: Kysel – Verlag, 2001, 512 s. ISBN: 9783466365715.
  • Ziebertz, H. J., Religiöse Signaturen heute. Ein religionspädagogischer Beitrag zur empirischen Jugendforschung, Freiburg in Breisgau: Verlag Herder, 2003, 440 s. ISBN 3 579 05292 6.
Back